Zabiegi z użyciem laserów

Medyczny laser CO2 ze skanerem do punktowej ablacyjnej fototermolizy skóry. System łączący najnowsze rozwiązania technologiczne ze sprawdzoną efektywnością lasera CO2 w zastosowaniach dermatologicznych. Optymalna równowaga efektów ablacyjnych i termicznych przekłada się na szybką odnowę skóry i przebudowę kolagenu. Pierwsze rezultaty są zauważalne po 2 tygodniach, a końcowe po całkowitej przebudowie skóry tj. po 3-6 miesiącach. Efekty: redukcja zmarszczek, ujędrnienie, ujednolicenie struktury i kolorytu skóry, rozświetlenie, wyrównanie powierzchni.

Wskazania:

• głębokie zmarszczki i wiotkość skóry, także na brzuchu,
  • powiększone pory i drobne zmarszczki,
  • przebarwienia i nierówny koloryt skóry,
  • blizny potrądzikowe, oparzeniowe i pooperacyjne,
  • rozstępy, keloidy,
  • objawy starzenia skóry
  • bielactwo oraz łysienie plackowate – jeżeli leczenie klasyczne nie przyniosło efektu

Przeciwwskazania:

• Choroba nowotworowa skóry
  • Ciąża
  • Stosowane wcześniej w tym miejscu wypełniacze
  • epilepsja
  • stany zapalne i infekcje skóry

Zabieg trwa od 30-60min, w zależności od wielkości powierzchni skóry poddanej działaniu lasera. Sam zabieg jest odczuwany jako bardzo dużo ukłuć drobnych igiełek, dlatego przed zabiegiem nakładam krem znieczulający. Po zabiegu pojawia się rumień i delikatny obrzęk twarzy, czasami punktowe krwawienia. Gojenie trwa około tygodnia.

Chirurgiczny laser CO2 – usuwanie zmian skórnych laserem CO2 nie pozostawia blizn. Każda zmiana skórna przed usunięciem jest badana dermatoskopowo.

Wskazania:

• Znamiona dermalne
  • Znamiona naskórkowe
  • Włókniaki miękkie
  • Brodawki wirusowe
  • Brodawki nitkowate
  • Brodawki łojotokowe
  • Prosaki
  • Grudki perliste
  • Syringoma
  • Kępki żółte
  • Rogowacenie słoneczne i inne stany przednowotorowe skóry

Przeciwwskazania:

• Infekcja bakteryjna lub grzybicza w miejscu zabiegu
  • Opryszczka
  • Ciąża
  • Choroby psychiczne
  • Epilepsja

Zabieg trwa 30-45 min. Jest bolesny, dlatego żeby podnieść komfort pacjentów znieczulam skórę różnymi metodami dobranymi indywidualnie do pacjenta. Po zabiegu pozostaje drobna rana, pokryta strupem. Pełne wygojenie skóry następuje po 2-4 tygodniach od zabiegu. Wymaga stosowania leków w postaci kremów przez cały okres gojenia.